Gizlilik ve Güvenlik
İşbu “Müşteri/Abone-Müşteri/Abone Adayı Aydınlatma Metni” 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”)’nun 10. maddesi ve Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca, aşağıda kimliğine yer verilen veri sorumlusu Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri (“Şirket” veya “Ennet Takip”) tarafından kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin olarak aydınlatma yükümlülüğünün yerine getirilmesi amacıyla hazırlanmıştır.
1. Amaç ve Veri Sorumlusunun Kimliği
Kişisel verileriniz, Fevzi Çakmak Mah. Bediüzzaman Cad. Cem Sultan Sok. No: 18 Pendik / İstanbul adresinde mukim, Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri tarafından; veri sorumlusu sıfatıyla Kanun uyarınca, aşağıda sıralanan amaçlar çerçevesinde ve bu amaçlarla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü şekilde, tarafımıza ulaştığı şekliyle, otomatik veya otomatik olmayan yöntemler ile kişisel verilerin doğruluğunu ve güncelliğini koruyarak aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
2. Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları
Şirketimizin faaliyetleri kapsamında mal veya hizmet satış işlemlerinde Şirket ile paylaşmış olduğunuz veya Şirket tarafından otomatik veya otomatik olmayan yöntemler ile toplanan kişisel verileriniz, Kanun’da öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde, aşağıda açıklanan amaçlar ile Şirket tarafından işlenebilecektir.
Ayrıca, açık rızanız dahilinde, Şirket ile paylaşmış olduğunuz bilgilerinizin yanı sıra takip teknolojileri (çerez, web işaretçileri vb.) kullanmak suretiyle, üçüncü kişilere ait görüntülenen sayfalar, tıklanan bağlantı ve reklamlar gibi davranışların takibiyle elde edilen bilgilerden yararlanılarak oluşturulan profillere dayanılarak yapılan doğrudan pazarlama, çevrimiçi davranışsal reklamcılık ve konum tabanlı reklamcılık yapma amaçları ile de işlenecek olup detayları https://www.ennettakip.com.tr/gizlilik-ve-guvenlik adresinde olan Çerez Politikası’nda yer almaktadır.
İşbu Aydınlatma Metni kapsamında işlenen kişisel veriler ve işleme amaçları ile kişisel veri kategorileri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklamıştır.
Kişisel Veri Kategorisi | Kimlik Bilgisi Ad Soyad, İmza, T.C. Kimlik Numarası, Ad Soyad, Unvan, T.C. Kimlik Numarası, Kimlik Fotokopisi, Doğum Yeri, Doğum Tarihi, Nüfus Cüzdanı Seri No vb. eski kimlik üzerinde yer alan kişisel veriler, Unvan, Vergi Kimlik Numarası, |
Kişisel Verinin İşlenme Amacı | Müşteri Adaylarıyla Görüşmelerin Gerçekleştirilmesi, İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Satış Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Müşteri Memnuniyetine Yönelik Faaliyetlerin Yapılması, Talep ve Soruların Cevaplandırılması, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Ba/Bs Formlarının Düzenlenmesi, Aylık Yasal Bildirimlerin Yapılması, Denetim ve Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satışına İlişkin Faturaların Düzenlenmesi ve Saklanması, Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Bilgi Verilmesi, İhtar ve Bildirim Süreçlerinin Yönetilmesi ve Takibi, Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi, Cari Hesap Kaydının Oluşturulması ve Takibi, Banka ve EFT Doğrulamasına İlişkin Süreçlerin Takibi, Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi, Ücret Politikasının Yürütülmesi, Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi, İlgili Departmanlara Bilgi Verilmesi, İş Sürekliliğinin Sağlanması, Abonelik Sözleşmelerinin Kurulması, Belgelerin Muhafazasının Sağlanması, Evrak ve Belgelerin Taranması, İç Denetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Hukuki Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi, Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, , Talep / Şikayetlerin Takibi, Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi |
Kişisel Veri Kategorisi | İletişim Bilgisi Telefon Numarası, E-Posta Adresi, Adres, Abone Numarası |
Kişisel Verinin İşlenme Amacı | Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi, Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi, İş Sürekliliğinin Sağlanması, Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi, Talep / Şikayetlerin Takibi, Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi, Abonelik Sözleşmelerinin Kurulması, Arşivleme Faaliyetlerinin Düzenlenmesi, Belgelerin Muhafazasının Sağlanması, Denetim ve Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi, İç Denetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Hukuki Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi, İlgili Departmanlara Bilgi Verilmesi, Cari Hesap Kaydının Oluşturulması ve Takibi, Finans ve Muhasebe Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satışına İlişkin Faturaların Düzenlenmesi ve Saklanması, İhtar ve Bildirim Süreçlerinin Yönetilmesi ve Takibi, Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Müşteri Adaylarıyla Görüşmelerin Gerçekleştirilmesi, İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Talep ve Soruların Cevaplandırılması, Müşteri/Abone İlişkileri Yönetiminin Sağlanması, Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Sağlanması, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi |
Kişisel Veri Kategorisi | Müşteri İşlem Talep bilgisi, Fatura ve İlgili Dokümanlar, |
Kişisel Verinin İşlenme Amacı | Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Sağlanması, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Sözleşmenin Kurulması ve İfası, Mal/Hizmet Satışına İlişkin Faturaların Düzenlenmesi ve Saklanması, Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Bilgi Verilmesi, İhtar ve Bildirim Süreçlerinin Yönetilmesi ve Takibi, Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi, Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi, Evrak ve Belgelerin Taranması, Arşivlenmesi, Muhafazasının Sağlanması, İç Denetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Hukuki Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi, Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi, İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi |
Kişisel Veri Kategorisi | Finans Hesap Bilgileri, Kart Bilgileri, Ödeme Bilgileri |
Kişisel Verinin İşlenme Amacı | Cari Hesap Kaydının Oluşturulması ve Takibi, Finans ve Muhasebe Faaliyetlerinin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Gerçekleştirilmesi, Gerekli Hallerde Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Bilgi Verilmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Banka ve EFT Doğrulamasına İlişkin Süreçleri, Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi, Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi, İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi, Ücret Politikasının Yürütülmesi, Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Sağlanması, Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Sözleşmenin Kurulması ve İfası |
Kişisel Veri Kategorisi | İşlem Güvenliği IP Adresi, Log Kayıtları, Çerez Kayıtları, İnternet Erişim Kayıt Log’ları (Şirket ağı üzerinden internete erişen herkes için), IP adresi bilgileri*, IP Adresi İzleme, İnternet sitesi giriş çıkış bilgileri* |
Kişisel Verinin İşlenme Amacı | Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi, Pazarlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Ürün Promosyon Süreçlerinin Gerçekleştirilmesi, Reklam Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Gerçekleştirilmesi, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi, Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi, İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi, Talep / Şikayetlerin Takibi, Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Kişisel Veri Kategorisi | Görsel ve İşitsel Kayıtlar Video kaydı, Ses kaydı |
Kişisel Verinin İşlenme Amacı | Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi, Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi, İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi, Talep / Şikayetlerin Takibi, Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi, Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi |
3. Kişisel Verilerinizin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amaçları
Toplanan kişisel verileriniz 6698 sayılı Kanun’da öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen şartlar dahilinde aşağıda belirtilen amaçlar kapsamında üçüncü kişilere aktarılabilecektir.
Kişisel Veri Kategorisi | Kimlik Bilgisi Ad Soyad, İmza, T.C. Kimlik Numarası, Ad Soyad, Unvan, T.C. Kimlik Numarası, Kimlik Fotokopisi, Doğum Yeri, Doğum Tarihi, Nüfus Cüzdanı Seri No vb. eski kimlik üzerinde yer alan kişisel veriler, Unvan, Vergi Kimlik Numarası, |
Yurt içi aktarım | Gerçek kişiler veya özel hukuk tüzel kişileri, Yetkili kamu kurum ve kuruluşları, İş ortakları |
Yurt dışı aktarım | Yurt dışına aktarım yapılmıyor. |
Kişisel Veri Kategorisi | İletişim Bilgisi Telefon Numarası, E-Posta Adresi, Adres, Abone Numarası |
Yurt içi aktarım | Gerçek kişiler veya özel hukuk tüzel kişileri, Yetkili kamu kurum ve kuruluşları, İş ortakları |
Yurt dışı aktarım | Yurt dışına aktarım yapılmıyor. |
Kişisel Veri Kategorisi | Müşteri İşlem Talep bilgisi, Fatura ve İlgili Dokümanlar, |
Yurt içi aktarım | Gerçek kişiler veya özel hukuk tüzel kişileri, Yetkili kamu kurum ve kuruluşları, İş ortakları |
Yurt dışı aktarım | Yurt dışına aktarım yapılmıyor. |
Kişisel Veri Kategorisi | Finans Hesap Bilgileri, Kart Bilgileri, Ödeme Bilgileri |
Yurt içi aktarım | Üçüncü kişiye aktarım yapılmıyor |
Yurt dışı aktarım | Yurt dışına aktarım yapılmıyor. |
Kişisel Veri Kategorisi | İşlem Güvenliği IP Adresi, Log Kayıtları, Çerez Kayıtları |
Yurt içi aktarım | Yetkili kamu kurum ve kuruluşları |
Yurt dışı aktarım | Yurt dışına aktarım yapılmıyor. |
Kişisel Veri Kategorisi | Görsel ve İşitsel Kayıtlar Video kaydı, Ses kaydı |
Yurt içi aktarım | Yetkili kamu kurum ve kuruluşları |
Yurt dışı aktarım | Yurt dışına aktarım yapılmıyor. |
4. Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel verileriniz, Kanun’un 5 ve 6 ncı maddelerinde düzenlenen şartlara dayalı olarak ve bu şartlardan birinin bulunmaması halinde açık rızanız kapsamında Ennet Takip tarafından elde edilmekte ve işlenmektedir.
Kişisel Veri Kategorisi | Kimlik Bilgisi Ad Soyad, İmza, T.C. Kimlik Numarası, Ad Soyad, Unvan, T.C. Kimlik Numarası, Kimlik Fotokopisi, Doğum Yeri, Doğum Tarihi, Nüfus Cüzdanı Seri No vb. eski kimlik üzerinde yer alan kişisel veriler, Unvan, Vergi Kimlik Numarası, |
Toplanma Yöntemi | Müşteri-Abone işlemlerinin başlangıcı anından itibaren müşteri tarafından paylaşılmaktadır. |
Hukuki Sebebi | Madde 5/1: Açık Rıza Madde 5/2 (a): Kanunlarda açıkça öngörülmesi, Madde 5/2 (b): Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması, Madde 5/2 (c): Sözleşmenin kurulması veya ifası, Madde 5/2 (ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Madde 5/2 (e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, Madde 5/2 (f): İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması. |
Kişisel Veri Kategorisi | İletişim Bilgisi Telefon Numarası, E-Posta Adresi, Adres, Abone Numarası |
Toplanma Yöntemi | Müşteri-Abone işlemlerinin başlangıcı anından itibaren müşteri tarafından paylaşılmaktadır. |
Hukuki Sebebi | Madde 5/2 (a): Kanunlarda açıkça öngörülmesi, Madde 5/2 (b): Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması, Madde 5/2 (c): Sözleşmenin Kurulması ve İfası, Madde 5/2 (ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Madde 5/2 (e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması Madde 5/2 (f): İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması. |
Kişisel Veri Kategorisi | Müşteri İşlem Talep bilgisi, Fatura ve İlgili Dokümanlar, |
Toplanma Yöntemi | Sözleşmelerin ifası kapsamında müşteri-abone tarafından paylaşılmaktadır. |
Hukuki Sebebi | Madde 5/1: Açık Rıza Madde 5/2 (a): Kanunlarda açıkça öngörülmesi, Madde 5/2 (b): Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması, Madde 5/2 (c): Sözleşmenin Kurulması ve İfası, Madde 5/2(ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Madde 5/2(e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması |
Kişisel Veri Kategorisi | Finans Hesap Bilgileri, Kart Bilgileri, Ödeme Bilgileri |
Toplanma Yöntemi | Sözleşmelerin ifası kapsamında müşteri-abone tarafından paylaşılmaktadır. |
Hukuki Sebebi | Madde 5/2 (a): Kanunlarda açıkça öngörülmesi, Madde 5/2 (c): Sözleşmenin kurulması veya ifası, Madde 5/2 (ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Madde 5/2 (e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması |
Kişisel Veri Kategorisi | İşlem Güvenliği IP Adresi, Log Kayıtları, Çerez Kayıtları |
Toplanma Yöntemi | Müşteri-abone veya müşteri-abone adayının sözleşme kurmak amacıyla web sitesini ziyaret etmesi, hesap yönetimi üzerinde işlem yapılması esnasında elde edilmektedir. |
Hukuki Sebebi | Madde 5/1: Açık Rıza Madde 5/2 (a): Kanunlarda açıkça öngörülmesi, Madde 5/2 (b): Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması, Madde 5/2 (c): Sözleşmenin Kurulması ve İfası, Madde 5/2 (ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Madde 5/2 (e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması |
Kişisel Veri Kategorisi | Görsel ve İşitsel Kayıtlar Video kaydı, Ses kaydı |
Toplanma Yöntemi | Video kaydı dijital abonelik başlangıcında, ses kaydı ise dijital abonelik başlangıcında, telefon veya santral görüşmeleri esnasında elde edilmektedir. |
Hukuki Sebebi | Madde 5/1: Açık Rıza, Madde 5/2 (c): Sözleşmenin Kurulması ve İfası Madde 5/2 (ç): Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Madde 5/2 (e): Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması |
5. Kişisel Veri Sahibi Olarak Sahip Olduğunuz Haklar ve Bu Hakların Kullanılması
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, 28.maddesinde düzenlenmiş istisnalar saklı kalmak kaydıyla veri sahipleri olarak aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:
- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- Kanun’a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etme,
- Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik talepleriniz ile ilgili olarak; Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de yer alan asgari şartları içerir talep dilekçenizi yazılı ve ıslak imzalı olarak Şirket merkezinin bulunduğu Fevzi Çakmak Mah. Bediüzzaman Cad. Cem Sultan Sok. No: 18 Pendik / İstanbul adresine bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla gönderebilir, Şirketimize ait olan [email protected] KEP adresi üzerinden elektronik imzalı olarak gönderebilir veya Şirketimiz sistemlerinde e-mail adresinizin kayıtlı olması durumunda [email protected] e-posta adresi üzerinden Şirketimize iletebilirsiniz.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, kişisel verilerinizle ilgili başvurularınızı ilgili kişi başvuru formu ile aşağıda belirtilen kanallardan birini kullanarak;
- Fevzi Çakmak Mah. Bediüzzaman Cad. Cem Sultan Sok. No: 18 Pendik / İstanbul adresine kimlik teyidinizin yapılması sağlanarak bizzat,
- Güvenli elektronik veya mobil imzanız ile şirketimizin [email protected] kayıtlı elektronik posta adresine,
- Tarafınızca şirketimize daha önce bildirilen ve şirketimiz sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle şirketimizin [email protected] adresine,
- Kimlik teyidinizin yapılması sağlanarak, KVK Kanunu ve ilgili mevzuatta belirtilen diğer usuller ile tarafımıza iletebilirsiniz.
Gizlilik Politikası
Son Güncelleme Tarihi 28-Mayıs-2024
Yürürlük Tarihi 01-Ocak-2024
Bu Gizlilik Politikası,Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri, Fevzi Çakmak Mah. Bediüzzaman Cad. Cem Sultan Sok. No : 18 Pendik / İstanbul,Türkiye, E Posta: [email protected] Telefon: 0850 346 15 15 ile ilgili olarak web sitemizi ( https://www.ennettakip.com.tr/ ) kullandığınızda topladığımız bilgilerin toplanması, kullanımı ve açıklanması konusundaki politikalarını açıklamaktadır. (bundan böyle “Hizmet” olarak anılacaktır). Hizmete erişerek veya kullanarak, bilgilerinizin bu Gizlilik Politikası uyarınca toplanmasını, kullanılmasını ve açıklanmasını kabul etmiş olursunuz. Aynı şeyi kabul etmiyorsanız, lütfen Hizmete erişmeyin veya kullanmayın.
Bu Gizlilik Politikasını size önceden bildirmeksizin herhangi bir zamanda değiştirebiliriz ve değiştirilmiş Gizlilik Politikasını Hizmette yayınlayacağız. Değiştirilen Politika, Hizmette yayınlandıktan 180 gün sonra yürürlüğe girecek ve bu süreden sonra Hizmete erişiminiz veya Hizmeti kullanmaya devam etmeniz, değiştirilen Gizlilik Politikasını kabul ettiğiniz anlamına gelecektir. Bu nedenle,bu sayfayı periyodik olarak gözden geçirmenizi öneririz.
Topladığımız Bilgiler:
Hakkınızda aşağıdaki kişisel bilgileri toplayacak ve işleyeceğiz:
- İsim
- Firma Adı
- E-posta
- Telefon
- Adres
Bilgilerinizi Nasıl Topluyoruz:
Hakkınızdaki bilgileri aşağıdaki şekilde topluyoruz/alıyoruz:
- Kullanıcı kayıt formunu doldurduğunda veya başka bir şekilde kişisel bilgi gönderdiğinde
- Web sitesi ile etkileşim kurduğunda
- Kamusal kaynaklardan
Bilgilerinizi Nasıl Kullanıyoruz:
Hakkınızda topladığımız bilgileri aşağıdaki amaçlar için kullanacağız:
- Marka tanıtımı / Promosyon
- Kullanıcı hesabı oluşturma
- Görüşler
- Müşteri geri bildirim toplama
- Şartlar ve Koşulların Uygulanması
- Ödeme işlemleri
- Destek
- Yönetim bilgileri
- Hedeflenmiş reklam
- Müşteri siparişi yönetimi
- Site koruması
- Kullanıcılar arası yorumlar
- Anlaşmazlık çözümü
- Kullanıcı hesabı yönetimi
Bilgilerinizi başka bir amaçla kullanmak istersek, sizden izin isteyeceğiz ve yalnızca izninizi aldıktan sonra, ve sadece izin verdiğiniz amaç(lar) için kullanacağız aksi yasal olarak gerekli olmadıkça.
Bilgilerinizi Nasıl Paylaşıyoruz:
Kişisel bilgilerinizi, aşağıda belirtilen sınırlı durumlar dışında, sizin izninizi almadan üçüncü bir tarafa aktarmayacağız:
- Reklam hizmetleri
- Sponsorlar
- Pazarlama ajansları
- Yasal kuruluşlar
- Analitik
- Ödeme tahsilat hizmetleri
- Veri toplama ve işleme
Bu üçüncü taraflardan, aktardığımız kişisel bilgileri yalnızca aktarıldığı amaç için kullanmalarını ve bu amacı yerine getirmek için gerekli olan süre boyunca saklamalarını talep ediyoruz.
Kişisel bilgilerinizi ayrıca şu durumlarda açıklayabiliriz:
(1) geçerli yasa, yönetmelik, mahkeme kararı veya diğer yasal süreçlere
uymak için; (2) bizimle yaptığınız anlaşmaları, bu Gizlilik Politikası
dahil olmak üzere, uygulamak için; veya (3) Hizmeti kullanımınızın
herhangi bir üçüncü tarafın haklarını ihlal ettiğine yönelik iddialara
yanıt vermek için. Hizmet veya şirketimiz başka bir şirketle birleşirse
veya başka bir şirket tarafından devralınırsa, bilgileriniz yeni
sahibine devredilen varlıklar arasında yer alacaktır.Bilgilerinizi Saklama:
Kişisel bilgilerinizi, hesaplarınızı sonlandırdıktan sonra
90 gün ile 2 yıl arasında veya
toplandığı amaçları yerine getirmek için gerektiği
süre boyunca bu Gizlilik Politikasında belirtildiği şekilde
saklayacağız. Kayıt tutma/raporlama veya
yasal hakların uygulanması, dolandırıcılığı önleme gibi
geçerli yasalarla uyumlu olmak veya diğer meşru nedenlerle
belirli bilgileri daha uzun süre saklamamız gerekebilir.
Kimliğinizi belirlemeyen kalıntı anonim bilgiler ve toplu
bilgiler süresiz olarak saklanabilir.Haklarınız:
Geçerli yasaya bağlı olarak, kişisel verilerinize erişme, düzeltme
veya silme hakkına veya kişisel verilerinizin bir kopyasını alma,
verilerinizin aktif olarak işlenmesine sınırlama getirme veya
itiraz etme, kişisel bilgilerinizi başka bir varlığa paylaşmamızı
(taşıma) talep etme, verilerinizi işlememiz için verdiğiniz izni
geri çekme, yasal bir otoriteye şikayette bulunma ve geçerli
yasalar altında ilgili diğer haklara sahip olabilirsiniz. Bu
hakları kullanmak için bize [email protected]
adresinden yazabilirsiniz. Geçerli yasalara uygun olarak talebinize
yanıt vereceğiz.Gerekli kişisel bilgilerin toplanmasına veya işlenmesine izin
vermezseniz veya bu bilgileri işlememiz için verdiğiniz izni
geri çekerseniz, bilgilerinizin talep edildiği hizmetlere
erişemeyebilir veya bu hizmetleri kullanamayabilirsiniz.Çerezler ve Benzeri Teknolojiler:
Bu izleme teknolojilerini nasıl kullandığımız ve bu
teknolojilere ilişkin seçenekleriniz hakkında daha fazla bilgi
almak için lütfen
Çerez Politikamıza bakın.Güvenlik:
Bilgilerinizin güvenliği bizim için önemlidir ve
bilgilerinizin kaybını, kötüye kullanılmasını veya izinsiz
değiştirilmesini önlemek için makul güvenlik önlemleri
kullanacağız. Ancak, doğasında var olan riskler nedeniyle,
mutlak güvenliği garanti edemeyiz ve dolayısıyla bize
ilettiğiniz herhangi bir bilginin güvenliğini sağlayamayız
veya garanti edemeyiz ve bunu kendi riskinizle yaparsınız.Üçüncü Taraf Bağlantılar ve Bilgilerinizin Kullanımı:
Hizmetimiz, tarafımızca işletilmeyen diğer web sitelerine
bağlantılar içerebilir. Bu Gizlilik Politikası, herhangi
bir üçüncü tarafın gizlilik politikası ve diğer uygulamalarını
kapsamaz ve bu hizmet üzerinden erişilebilen herhangi bir
üçüncü taraf web sitesi veya hizmetinin gizlilik politikası ve
diğer uygulamalarını kapsamaz. Ziyaret ettiğiniz her sitenin
gizlilik politikasını gözden geçirmenizi şiddetle tavsiye ederiz.
Herhangi bir üçüncü taraf site veya hizmetin içeriği, gizlilik
politikaları veya uygulamaları üzerinde hiçbir kontrolümüz
yoktur ve bunlarla ilgili hiçbir sorumluluk kabul etmeyiz.Şikayet / Veri Koruma Görevlisi:
Bizde bulunan bilgilerinizin işlenmesi hakkında herhangi bir
sorunuz veya endişeniz varsa, Gizlilik Görevlimize
Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri,
Fevzi Çakmak Mah. Bediüzzaman Cad. Cem Sultan Sok. No : 18 Pendik / İstanbul,
email: [email protected]
adresinden e-posta gönderebilirsiniz.
Geçerli yasalar uyarınca endişelerinizi ele alacağız.
Gizlilik Politikası, CookieYes ile oluşturulmuştur.
“`
Şirketimizin amaçları doğrultusunda müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmek için; kalite yönetim sistemi şartlarına uymak, kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek, hiçbir koşulda ürün ve hizmet kalitesinden ödün vermemek, iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tüm riskleri kontrol altına almak ve çalışanlarımızın sürekli eğitim ve memnuniyetini sağlamak en önemli önceliklerimizdir.
Kalite yönetim sistemimizi sürekli iyileştirerek, sektördeki yenilikleri ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, ürün ve hizmetlerimizin kalitesini artırmak kuruluşumuzun temel prensiplerindendir. Çalışanlarımızın sürekli eğitimine ve gelişimine önem vererek, onların memnuniyetini sağlamak ve iş sağlığı ve güvenliği konularında gerekli tüm önlemleri almak suretiyle, daha güvenli ve verimli bir çalışma ortamı yaratmayı taahhüt ediyoruz.
Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmak amacıyla, müşteri şikayetlerini etkili bir şekilde ele alarak hızlı ve etkin çözümler üretmek ve bu doğrultuda hizmetlerimizi sürekli geliştirmek kurumsal politikamızın bir parçasıdır. Müşterilerimizden gelen geri bildirimler doğrultusunda süreçlerimizi gözden geçirerek, iyileştirme fırsatlarını belirlemekte ve bu fırsatları hayata geçirmekte kararlıyız.
Bu politikalar çerçevesinde, kalite yönetim sistemi şartlarına tam uyum sağlamak, ürün ve hizmet kalitesinden asla ödün vermemek, çalışanlarımızın güvenliğini ve memnuniyetini ön planda tutmak ve müşteri memnuniyetini sürekli olarak artırmak şirketimizin kurumsal politikasıdır.
Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri olarak, iş ihtiyaçlarına, kanunlara ve yasal düzenlemelere uygun şekilde bilgilerin güvenliğini sağlamak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak hizmetlerimizi sunmak amacıyla üst yönetim denetiminde Bilgi Güvenliği, Hizmet Yönetimi ve Kişisel Veri Güvenliği Yönetim Sistemi uygulanmaktadır.
Bu sistemlerin sürekli gelişimini ve güncellenmesini sağlamak amacıyla; kabul edilebilir seviyenin üzerinde olan tüm varlıklar için gerekli kontrolleri uygulamayı, bilgi güvenliği, hizmet yönetimi ve kişisel veri güvenliği süreçlerinin performanslarını düzenli olarak ölçmeyi, bu verilerden stratejik hedefler belirlemeyi ve iyileştirme alanlarını tespit etmeyi taahhüt ederiz. Ayrıca, altyapı, çalışma ortamı, donanım, yazılım ve eğitim yatırımlarıyla bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği konusundaki riskleri belirlemeyi ve bu riskleri en aza indirmeyi, müşterilerimizin bilgilerinin güvenliğini ve gizliliğini yasal şartlara uygun olarak korumayı amaçlamaktayız.
Sunduğumuz tüm hizmetlerin yeniliğe açık, sonuç odaklı ve müşteri memnuniyetini esas alan bir yaklaşımla sürdürülebilirliğini sağlamak için; hizmet süreçlerinde güvenlik, hız ve erişilebilirlikte sürekli iyileştirme yapmayı, hizmetlerimizi hedeflediğimiz yüksek kalite seviyesinde sürdürmeyi ve bu doğrultuda teknolojik gelişmeleri yakından takip etmeyi taahhüt ederiz.
Bilgi Güvenliği, Hizmet Yönetimi ve Kişisel Veri Güvenliği politikamızın belirlediği amaçlar doğrultusunda; bu alanlardaki risklerin etkin bir şekilde yönetilmesi, bilginin yeterli seviyede güvenliğinin sağlanması ve sunduğumuz tüm hizmetlerin yeniliğe açık, sonuç odaklı ve müşteri memnuniyetini gözeten bir yaklaşımla sürdürülebilirliği amaçlanmaktadır. Zayıflıkları ve tehditleri ele alarak, Bilgi Güvenliği, Hizmet Yönetimi ve Kişisel Veri Güvenliği Yönetim Sistemi kurallarının uygulanmasından şirketimiz sorumludur.
Şirket olarak, bilgi güvenliği, hizmet yönetimi ve kişisel veri güvenliği konularında farkındalığı artırmak için sürekli eğitimler düzenlemekte ve çalışanlarımızın bu alanlardaki yetkinliklerini geliştirmekteyiz. Bu sayede, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini sürekli artırarak, sektörümüzde öncü olmayı hedeflemekteyiz.
İADE ŞARTLARI
Lütfen bu sözleşmeyi dikkatle okuyun. Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri’nden satın aldığınız ürünün iade koşullarına uyması için, ürünün “ayıplı mal” sayılması gerekmektedir. Kullanıcı tarafından ürün tesliminde belirtilen kullanım şartları ile ürün kullanma kılavuzlarında bulunan talimatlara uyulmaması durumunda ve ürüne ait önceden belirtilen eksiklikler veya uyarılar durumunda ürünün “ayıplı mal” olarak sayılmayacağını bilmeniz gerekmektedir. Kullanım şartlarına uyulmaması, kullanma kılavuzundaki talimatlara göre kullanılmaması gibi sebeplerden kaynaklanan iade talepleri kabul edilmemektedir.
Satın almış olduğunuz ürünler/hizmetler ile ilgili şu konulara lütfen dikkat ediniz:
- Müşteri memnuniyetine dair hassasiyetimiz ve ilgili yasalar gereği, satın almış olduğunuz ürünleri ya da hizmetleri yedi (7) gün içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.
- Ambalajı açılmış, kullanılmış ve/veya tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
- Ürünün iade gönderisi, orijinal ambalaj ve düzenlenen fatura nüshaları ile birlikte yapılmalıdır.
Önemli Not: İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına kesildiyse, ürünü iade ederken ilgili şirketin düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturasının, kargo ücreti dahil edilmeden (Ürün birim fiyatı + KDV olarak) kesilmesi gerekmektedir.
Ürün İade Adresi: Ennet Takip Pos Erp Crm Yazılım Hizmetleri
Fevzi Çakmak Mah. Bediüzzaman Cad. Cem Sultan Sok. No: 18 Pendik / İstanbul
Sipariş ettiğiniz ürün elinize ulaştıktan sonra, ürün iadesi ile ilgili olarak sormak istediğiniz konularda [email protected] e-posta adresinden Müşteri Hizmetleri Yetkilisi’ne ileti gönderebilir veya +90 850 346 15 15 numaralı telefondan bizi arayabilirsiniz.
PARA İADESİ VE ŞARTLARI
- Ürünlerin (yukarıdaki maddede de belirtildiği şekilde) iade şartlarına uygun olarak tarafımıza gönderilmiş olmaları halinde ürün tutarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınır.
- Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir.
- Satın alma aşamasında havale ile gerçekleştirilen ödemelerin iadesi ise en geç 1 hafta içerisinde müşteri hesabına yansımaktadır.
- Ürün gönderiminde kargo ödemesi firmamız tarafından karşılanmışsa, para iadesi yapılırken kargo tutarı kesintisi yapılır.
GARANTİ ŞARTLARI
Kullanım sözleşmesinde, garanti koşulları ve yasal yükümlülükler detaylı olarak anlatılmıştır. Garanti şartlarına dair detaylı bilgi almak ve garanti süreci ile ilgili prosedürleri incelemek için bu sayfaya ulaşabilirsiniz.